It's snowing

Första snön föll idag! I helgen var det närmare 30+ och man kunde lätt gå med shorts ute, idag snöade det. SJUUUUUUUKT! Efter någon timme var snön borta och det är just nu 10 + där ute och klockan är 19.37. Nästa vecka kryper graderna upp och vi kommer att vara uppe i 25 grader. Vädret här är bipolärt kan jag konstatera.
Kollar ni noga i bakgrunden ser ni bergen, de är snötäckta! Sjukt liksom. Bilden tog jag utanför seven eleven idag. Hihi, egentligen borde jag ha varit på ett peprally och hejja på min skola men jag var hungrig så jag och A gick och köpte chips. Det är inte så att någon bryr sig, att försöka få in 2800 pers i en gymnastiksal är inte så lätt så även om några 100 personer skolkar så blundar man. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0