skön jag är lol


Idag vare mix it up att lunch, man fick ett armband och satt vid det bordet och "lärde känna nya människor". Jag bad om att få ett rosa armband, elevkårstjejen sa NEEEEEEJ. Så jag blev värsta sur. Sedan gav hon mig ett grönt och ett blått armband. lol. Jag och mitt lunchgäng var sura och gick till 7-11 som vanligt och köpte mat istället. Det gör jag varenda dag, finns jättegoda baked chips som är 120 kalorier per påse. En påse är en portion (typ en näve chips). Jag har lunch från 12.25 till 13.01 och slutar skolan 1 timme och 25 minuter senare så jag brukar se skol lunchen här som snacktime och sedan äter jag normal mat då jag kommer hem från skolan. Mycket hälsosammare så. Ibland köper jag mat i skolan om jag är vrålhungrig vilket jag aldrig är. (okej ingen bryr sig)

Sedan åkte jag hem med buss hade tänkt gå och söka nya skor till vintern. Ville beställa ett par Uggs i somras men pappa sa de inte skulle vara mode här. Vilket de är. Så nu måste jag söka efter ett par som inte kostar en förmögenhet för jag kör på falska för jag gillar inte päls. (Vill inte pröjsa 60 dollar då man kan få dem för 20 i en annan butik...) Men jag orkade inte gå. Lat jag är.

Efter att ha slappat här hemma i några timmar var jag iväg och åt glass till artic circle och hjäpte några skaouter med typ någon uppgift.

Nu har jag skrivit om min dag, är fett trött och drar med mjukisbyxor till skolan i morgon. Tror att vi har halfday, vi slutar isåfall efter lunch !! Men inte säker. Sedan är det höstlov. PARTEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0