----

Min kompis Jayden sminkade mig i morse, sååå fint! Samtidigt som hon sminkade mig råkade jag svimma. Blev bara jätte yr och allting blev vitt, sedan vaknade jag upp av att jag låg på golvet. Funderade på att åka hem, men jag mådde bättre än innan så jag fortsatte min skoldag! Efter 2 lektioner mötter jag Jayden igen, hon berättar att jag tydligen låg död i några minuter. Mindre kul, jag trodde att det bara rörde sig om sekunder. Men jag mår bra så det är väll inget att oroa sig för antar jag. Nu ska jag sitta barnvakt en stund och sedan läsa mina Gossip Girl böcker!! Har hem the prequal till Gossip Girl böckerna!!! SO EXCITED!!! Och så måste jag se Vampire Diaries som gick igår då jag sovde :D

Kommentarer
Postat av: Martin

Noje att lasa denna blogg! du er for skoen alltsa!

2011-11-12 @ 03:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0