att åka buss är alltid kult

Nä inte rikttigt, bussen är en American Experience jag lätt klarar mig utan. Pallar inte att 06.30 sitta med ett gäng av skrikande snorungar som hoppar upp och ner, i högstadiet var det TYST i bussen och man kunde ta igen lite sömn om man hade lust. Klockan är inte äns 7 och ungarna skrikar som bara den, de är fan högstadie ungar man kan tro att de aldrig varit på en skolbuss tidigare typ. Dessutom ska jag ta ett prov idag innan skolan börjar, 07.15 Latin Roots 1. Joy to the world.weheartit.com
Igår gick jag för fjärde gången på fel buss. FAN att det ska bara så svårt. Min buss = 1672 Fel buss = 1674
Båda bussarna går till mitt bostadsområde, så kidsen är ju bekanta på båda bussarna. Igår hann inte chauffören säga åt mig att jag var på fel buss, utan en tjej från kyrkan kom och ba "ISA!!! You're on the wrong bus!!! HURRY!!!!". Måste lära mig, ska skriva ner mitt bussnummer på handen tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0