high school lunch

Ursäkta om det ser lite ofräscht ut men jag hade ätit halva min smörgås då jag kom på att jag borde ta en bild. Men för 2 dollar får jag en Subway liknande macka, en chips påse och choklad mjölk. Det är det hälsosamma alternativet, kan man välja att köpa Pizzahut, Smörgås,MainMeal och second MainMeal inuti matsalen. Det finns 8 stycken vending machines utanför matsalen och en 7/11 endast 50 meter ifrån skolan. Lunchen är 36 minuter lång.
Vi får gå vart vi vill, köra vart vi vill osv bara vi är tillbaka till skolstarten. Skolbyggnaden får man fritt vandra runt i bara man håller käften och inte stör någon.
Btw fick jag mitt student ID idag så ska ta en bild och lägga upp senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0