it's friday, friday, gotta get down on friday

Tjuu, skuttade iväg med flipflops till bussen idag. Känner mig mycket amerikansk, sa jag att jag tog med mig en tårta som frukost? Det var min frukost. Coolt typ. Nej. Förlåt ska skärpa mig nuuu.

Social Dance > dansade typ rumba? Vet inte riktigt, jag satt och åt min tårta och gjorde en egen dans till Friday.
Dance > Dansade hiphop, sjöng högt och dansade till Friday.
Media > Jobbade med illustrator och satt och nynnade på Friday och dansade i min stol.
Fashion Strategy > Målade lite grann och fortsatte nynna till Friday.
På bussen hem sjöng jag liiiiite men jao några hade tröttnat på att höra mig förstöra världens sämsta låt heehhee. Vi är lediga på måndag! Det är lång helg. Tralala. It's Friday, friday osv osv osv

Kommentarer
Postat av: Emmie

Tack Isa<3 Jag önskar dig ett awesome år också! :)

2011-09-24 @ 19:13:28
URL: http://alifetimeexpirience.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0