my second football game eveeeer.

Jag kände mig lite sådär pressad att gå på homecoming game, åkte med Sydney och hennes kompisar som var ganska awesome. Först bjöd skolan på mat, hamburgare, hotdogs och chips. Sedan hade Gatorade sponsrat med några 1000 flaskor som delades ut. Alla andra butiker i närheten kom och delade ut gratis prover och sånt. Kändes coolt, när vi kommer in så ser man bara hur jäävla mäktigt det är. Inte en gräsmatta med lite vita linjer på, här snackar vi konstogjort gräs i olika färger. Så står det jätte stort BEETDIGGER FIELD. Spelas musik för fullt och tillslut kommer lagen utspringandes och bollen sparkades iväg. Jag var jättepeppad och skrek och viftade. 

Men det tog evigheeeeter, klockan stannades hela tiden! Vi började spela 7.00, äntligen klockan 09.12 är det halftime! När det var halftime skuttade Drill Team, Dance co och Cheerleaders in på plan och gjorde en rätt så mäktig dans till Party Rock Anthem. Sedan tyckte jag mitt liv sög lite för jag suttit 2 timmar på en jobbig läktare. Spelet tog nästan 4 timmar. Fatta hur tråkigt det var!!!

När det äntligen var över åkte jag hem, trött som jag är. Klockan är 23.30 och jag ska gå och sova, ska shoppa med Flora (den andra utbytisen i min stad, men hon går i Alta!) och så är det homecoming dance. Awwwesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0