Only in ... America?

Det är helt normalt att komma med pyjamas till min skola. Skumt tycker jag. Funderar på att hänga på trenden i morgon men då ryker nog mitt rykte som " the girl that always wears pretty clothes ", hårt har jag kämpat för den titeln! (Eller kanske inte så hårt, jag har bara bytt kläder varenda dag och försökt klä mig som jag gör där hemma....) Dilemma. PS jag råkade krympa mina kläder i tvätten, så jag har typ inga kläder mera. Nu väntar jag jätte spänt på mitt Forever 21 paket, för jag har INGET att ta på mig!!!

Kommentarer
Postat av: felicia

haha det ar helt normalt att ga med pyjamas i min skola med! "/ haha ganska roligt faktiskt. precis, man behover inte kampa sa mycket for att ha fina klader! :)

2011-09-30 @ 22:07:28
URL: http://feliciausa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0