We have an exchange student in our school?

Fick jag höra av rektorn idag, hej här är jag. Ville snacka med min counseler men han var inte där, så jag fick gå till vice rektorn men han var inte där så jag fick gå till rektorn. Woop woop, så går det till då man vill fixa sitt schema. Vill byta bort min media class men man får inte byta längre, men det kan hända att de gör ett undantag för mig. Nu har jag bråttom, Sydney kommer om 10 minuter och vi ska på någon pepfest och sedan på homecoming football game!!!!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - USA 2012/13

Haha roligt att han vet att det finns en utbytesstudent i hans skola ;)

2011-09-10 @ 10:28:43
URL: http://Alexandrafredblad.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0