Jag har lite över en månad kvar i staterna nu bydaway.

  • Många tonåringar här har inte en mobil. De har en ipod touch med en textingapp, så länge det finns wifi så är det motsvarigheten till en smartphone. Kanske det är så i Finland nu? Haha jag vet inte.
  • Vikarier är fruktansvärda. Hej jag heter Emily, jag kommer in 45 minuter försent med en glass i handen och finns inte på din lista. Please give me the assignment. ELLER *rullar ut ur klassen med STephaie på en dator stol* bryr sig inte ett skit. Hör oss tävla om vem som är snabbast ute i korridorren, bryr sig inte ett skit. Hur dumma är de egentligen?
  • Varför kostar chips 4.50 per påse? JÄVLA DYRT FYFAN.
  • Jag har fått flygbiljetter. Please ge mig bara en timme @Denver att hitta min nästa gate, jag kommer garanterat lyckas med det. Eller efter 14 timmars flygresa låta mig vänta på Arlanda i 6 timmar, jag kommer ju vara så pigg och glad. Läs: få bagaget stulet då jag somnar i ett hörn. Får bara se till att lyckas, är inte taggad alls. Men det blir väll bra antar jag, 16 timmar flygtid sammanlagt och 4 olika mellanlandningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0