Veckans händelser

Måste ta tag i bloggen, kommer ångra mig senare när jag glömt allt som hänt. Okej så på Fredag åkte jag med min kyrkgrupp och övernattade till en av kyrkans ledares villa. Ni vet, åka till villan innebär att man sitter i en liten stuga i skärgården med massor av mygg och trängs. Tänkte att det skulle vara samma system minus skärgården och mygg. Nepp. Villan var 3 våningar och dubbla storleken på ett normalt hus hemma. Tog några bilder men tröttnade efter ett tag, villan var för stor. Fanns iaf 2 kök, 2 trappuppgånger, 4 toalleter, 6 sovrum, och massa extra rum som inte hade sängar.
Vet inte hur datorn min funkar så är inte helt säker på hur man vänder bilderna, men ja där ser ni lite av hur huset såg ut! Nere i källaren hade de 12 stycken gamla spelmaskiner från Alask från guldruschen. De funkade fortfarande så man kunde spela på dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0