And if your heart stops beating I'll be here wondering,Did you get what you deserve?

Urgh. Har varit ganska slapp i skolan den sista tiden 4th och 8th period. (läs nu går jag på toa och återvänder inte) Så har fett mycket att göra. Fick dra hem min gris skulptur den var due idag men läraren sa att om jag har den klar Måndag 07.00 AM så tar hon emot den ändå. Sedan ska jag designa en hel jäkla klädkollektion till Fashion Strategy. Måsta ha ritat upp allt tills Fredag. Kill me now. Sedan har jag massor med tv tittande att ta igen och så ska jag städa rummet och organisera min garderob. Hittar inga kläder på morgonen för de ligger överallt.
typ den renaste delen av mitt rum hahaha, har en stor klädhög mitt i rummet av grejjor jag inte ville ta på mig i morse. Aja men nu ska jag gå och sova är sååååå trött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0