ACT

Hela grejjen var lite annourlunda från Gossip Girl. Alla Juniors som tog provet kom till skolan i pyjamas eller sweats, jag och mina kompisar var inget undantag. Jag hade mitt prov med alla andra Juniors som hade ett efter namn som började på W. Aka inga av mina kompisar. Läraren vred up värmen i misstag med 10 grader. Så efter ca 40 minuter var det över 30 grader varmt i klassrummet och det var jätte äckligt. Ungefär då ville jag svimma, så jag smätta in B som svar på allting och tog en tupplur. 4 timmar senare var vi klara med provet och det gick helt okej för min del, Sophomores och Seniors kom till skolan runt 12 tiden och det var ett helvete att gå till de 20 minuters lektionerna som var kvar för dagen. Seniors hade ju gjorde detta tidigare och visste att det var en sånadär håll käften dag medan Sophomors fick massvis med nya fiender.
Tänk er att ni suttit i skolan sedan 7, i ett varmt klassrum och skrivit prov. Alla går utan smink i pyjamas och är helt utmattade och vill bara hem, de flesta har huvudvärk och det är allmänst sämst stämning. Då hör man de där extra högljudda gänget gå förbi klassen med ett NOOOO WAY HE REALLY SAID THAT? OH MY GAAAD HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAH OOOOHMYGOD HAHAHAHAHHAHAHAHAHA. No shit dude ville verkligen slå ner alla. Fyfan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0