eh eh eh I love you

Ursäkta det dåliga bloggandet. Jag minns inte var jag skrev senast om, men jag antar det var förra veckan någon gång. Det börjar bli varmare och det är 18 + varje dag och sol. Jätte skönt. Fredagen grillade vi marshmellows i Ceramics. Sedan åkte jag med Stephanie, Will och Eva och såg Project X och stannade in på McDonalds på vägen hem. Stephanie sovde över och vi gick till The Mall nästa dag. Det kom en liten regn skur och det var en fin regnbåga. Sedan stannade vi till på Starbucks. Sedan åt vi Panda och sedan jagade vi en suicidal emokid genom skogen, tappade en Iphone och var arga. Jag minns knappt vad som hänt under veckan men det har varit många glassbesök, starbucks inköp, vi var downtown en sväng, gick på konstert, drog en allnighter, invigde City Creeks det nya shopping centret när det öppnade, midnatts premiär för hungergames, mera starbucks, sprungit runt på walmart, somnat i solen framför skolan, ätit peanut butter i ett skåp. I morgon är vi lediga och jag ska antagligen göra något med Eva och Stephanie, sedan på Onsdag åker jag och Stephanie till State Competition för FBLA!! På tisdag är det sista terminen, jag har ändrat min schedule och kommer vara lärarassistent och ha lite extra gymnastik. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0