breathing gets harder, even I know that

Usch, jobbig dag. First period hade vi en sub och Stephanie smög in under namnet Miranda. Efter det hade jag foods test och efter det hade jag egentligen Engelska men jag och Stephanie traskade iväg 2 kvarter och ivesterade i acryllic nails. Eftersom vi dumt nog väntat till sista minuten fanns det inga andra lediga tider. Sedan vandrade vi tillbaka och gick till 8th period och sedan gick vi tillbaka till the mall och köpte mat, promdress och skor till mig.
Min kamera är på riktigt dåligt humör så inget blev lyckat på bild. Prom season är över så jag fick köpa en kort klänning. Den är lila med typ leopard mönster och en rosett. Jag ser själv hur otroligt fult det låter när jag beskriver den, klänningen är en sånhär stil:
Så tänk er det i lila. SFGSFDÖGÖSFDSDF
Skorna är Steve Madden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0