You would not believe your eyes if ten millions fireflies lit up the world as you fell asleep

Idag efter skolan åkte jag, Stephanie, Angel, Aubrey och Ian och såg Avengers. Efteråt åkte vi till McDonalds, Wendy's och Taco Bell och sedan hem till Angel. Med bilen kunde vi göra förnuftiga beslut med matköpen aka "Any Size Drink $1 @Mc Donalds" och "$1 value fries @Wendy's" och "$1 burrito @Taco Bell". BTW slog tanken mig hur jobbigt det kommer vara att komma hem och åka ut och beställa en diet coke, typ hej kan jag få en coca cola zero typ storlek stor? För titta på bilden nedan, som jag stjälde från Google, Amerikansk storlek Large och Europa storlek Large.
Fett jobbigt, kommer vara törstig hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0