Jag är årets tråkigaste utbytesstudent

Haha, alla gör något kul under påsken! Men jag sitter hemma och är seg :)
Igår körde jag och Nora till ABC och satt där i nästan 4 timmar, så kan man även spendera en fredagskväll. Idag ska jag hälsa på min faster och äta halalaololaliumi ost. Vet inte riktigt vad osten heter på riktigt men den är sjukt god! Sedan har jag lite flummiga planer för resten av påsken, jag vet att vi ska hälsa på kusinerna i något skede men är inte säker på när... :D 

Nåja, haha ska smätta jättefina USA bilder och visa hur duktig jag är som firar påsk med min släkt :)

För att inlägget inte ska bli dödstråkigt så kan ni få en bild av min fasters hund, den hunden AVGUDAR mig! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0