New York dag 1

Klockan 05.50 var finnarna i mitt rum vakna så jag knäppte en bild och var allmänt otrevlig för att det var så tidigt.


Vi åkte en till New York med buss, satt längst bak i bussen med 2 andra taggade tjejer Anna och Pom.

Vi såg New York på avstånd och blev häppy.
Alla försökte fota genom bussfönstret så kvaliten suger typ.

Jag vet inte om vi är inne i New York ännu, men jag fotade ändå.

Jag tyckte det var kul att folk satt på gatan så jag knäppte en till bild, jag har 98 andra fula bilder av saker jag ville minnas men jag skippar det. (nu kommer i andra ord finare bilder!)

Central park, blev fel väg men det är en fontän. Minns ni i Gossip Girl när Jenny typ är med dendär droglangaren och han hade en liten båt han körde runt i vattnet med? Den scenen är filmad här!

Man kan åka häst och kärra i Central Park.
Saint Patricks Cathedral, orkar inte redigare bilderna längre så ni får åka till New York och se hur fint allting är i verkligheten istället :)
Rockefeller nånting vet inte, vi ska mötas här klockan 6 så det kändes viktigt att bild typ.
Snack paus, klämde i mig en sånhär med Pom & Anna.

Meat packing district, förr var det ett tåg som gick igenom de olika husen, men nu är spåret omgjord till en park som vi power walka igenom. Tight schema på rundturen typ. 
Vi går igenom typ nånting, vet inte själv.

Äntligen framme vid Grand Central.
Äckligt där nere i Grand Central, blä då vi gått ner under jorden så fick vi ledig tid i New York istället.

Ja så vi gick till Forever 21, bild från bussen hihi. Efter det till Sephora, MEGA stor sminkbutik. Där gjorde jag ett väääldigt bra köp, köpte en sminkbortagnings burk för 5 dollar men jag råkade ta testern så gubben i kassan sprang och bytte ut den till sminkborttagningsmedel för vattenfast smink som egentligen kostade 6 dollar. Sparade en hel dollar, that made my day. 
typ massa folk, jag orkar inte med mera bilder nu. Shoppa, shoppa och shoppa var vad resten av dagen bestod av så :)

Kommentarer
Postat av: Ida :D

HÄRRE VA HÄFTIT! :D Ja vill o fa ti sjön där Jenny o droggubben va! :D

2011-08-17 @ 17:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0