fffffffu

De senaste 2 dagarna har sett ut såhär.
*går lugnt fram till min locker*
*vrider rätt kombination*
Skåpet går inte upp.
*vrider rätt kombination igen*
Skåpet går inte upp.
*sparkar till skåpet och vrider igen*
Skåpet går inte upp.
"Uhm, so can anyone open my locker for me? I think it's broken..."
*random person försöker*
Skåpet går upp på första försöket.

Nej alltså det är fruktansvärt, jag ringer seriöst åt mina kompisar så de kan komma och öppna mitt skåp för jag fattar inte mig på det. Har gått så fiiint de senaste veckorna och nu plötsligt har jag förlorat tekniken och får inte upp mitt egna skåp. SÅ IRRITERANDE !!!! SDFGHDFGHFDGHDFGHDFHFDGHDFGHFuUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0