polisen

Alla är lite sådär småsega efter skoldagen, andra hållplatsen och så kommer en kille flygandes med 2 andra ovanpå. Slagsmål mitt i bussgången, seriöst killen LANDADE på min sko! De fortsätter slå även fast killen är liggande. Busschauffören tvärnitade bussen och hotade att ringa polisen och folk drar killarna ifrån varandra. Dörrarna till bussen går igen och ingen får gå ut eller in, för vi är vittnen. Polisen kommer och killarna och deras syskon får gå av bussen och prata med polisen. Föräldrar kommer springandes från alla hus och många är i typ panik. Jag var inte i någon panik alls, liksom varför skulle jag ringa till min hostmom och gråta och be henne komma och hämta mig. Jag var ju inte skadad eller så. Amerikanare ...

Polisen frågar oss alla vad som händer och tillslut får de väll en någorlunda bra bild av saken. En tjej med downs satt längst bak i bussen. En väska kastades, studsade emot ett fönster och landar i hennes knä. Downs tjejens syrra stiger upp och börjar hota killen som kastade väskan som säger det är ett misstag och förlåt. Hon svär som fan och han börjar svära tillbaka, båda av dem hatar varandra sedan tidigare, tjejen slår till honom och killen vill gå därifrån. Då hoppar 2 killar på honom och slår ner honom på golvet. Mycket självförsvar man har då man ligger på ett buss golv? Sedan tar alla sidor, jag är stenhårt på killen som blev nerslagens sida. Det var dessutom planerat, de båda killarna och tjejerna hade planerat det länge men bara väntat på en anledning till att få slå ner honom.

Drama drama drama. High school anyone?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0