2012

¨
Wääääh, nu är det 2012! Igår vad det tänkt att jag skulle med Ana och Flora till en av deras kompisars nyårs fest. Men sedan kunde inte Flora åka och jag och Ana kände inte människan så vi åkte inte då heller. Istället åkte vi till ett High School Party, de krävde HS id för att man skulle bli insläpt vid dörren. Jag hade inte sett mitt id sedan Homecoming men av någon jätte bra anledning hade jag sparat det i plånboken så då kunde vi åka ändå! Woho. Vid midnatt släppte de ner ballonger och pengar.  DET var galet, typ 100 ungdomar som alla rusar efter några dollar som faller från taket. Jag hoppade rakt in i högen och rev i folk, lol jag är agressiv. Iaf fick jag 3 dollar och blev nästan ihjältrampad. Jag var super nöjd! De flesta fick typ inget. Sedan åkte vi på drive through till något taco grejs. (Finns typ 100 olika! Taco bell, dell Taco, osv) Sedan sovde jag över hos Ana och kom ganska just hem. Glatt nytt år guys!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0