because you don't know us at all, we laugh when old people fall.

I morse sprang jag 2400 meter, aka 6 varv. Gick helt okej i början och jag var above pace så jag gjorde det dummaste beslutet i mitt liv, jag väljer att GÅ! GAH, fatta hur himla svårt det var att börja springa igen, dör dör dör dör. Om jag inte får en tid på under 14 minuter får jag springa om det på Onsdag, så sista varvet sprintade jag för att ta igen all tid jag slösade på att gå. Jag var inte äns trött när jag valde att börja gå, jag tyckte bara det blev enformigt att springa. Jag gick i mål först på tiden 13.15. LYCKA! Efter nästan en halvkilometer av sprintandes kunde jag knappt gå längre men det var det värt haha. 
Nu tror jag att jag håller på att få migrän så jag ska snabbt krypa ner i sängen och sova. Godnatt. :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0