Day activity

I Utah-Idaho area så är nästan hela befolkningen LDS. (aka Mormoner) Deras relgion sätter stor vikt på familjen och för att kunna få en lycklig och stabil familj måste man hitta en bra partner. Därför är det viktigt för tonåringarna att dejta runt och lära sig vad de söker efter för egenskaper i sin partner. Så då det är en skoldans så är det inte så jättemånga som går med sina pojkvän eller flickvän, de flesta går med människor som de kanske inte känner super bra. Därför brukar man alltid ha en day acitivity innan dansen så att man typ lär känna varandra lite bättre och det inte är super awkward. :]
.
Våran grupp bestämde oss för att pröva lyckan med paintball!
Jag spelade 2 matcher. Första matchen blev jag träffade inom 0.2 sekunder så jag var tvungen att gå av plan. Någon idiot på andra sidan förstod inte att jag var död och stjöt mig 12 gånger så jag fick brutala blåmärken. INTE KUL. Så jag var en mes med Ana och Stephanie och satt på en soffa och tyckte att livet sög. Jordan, Kincade och Alex bara fortsatte game på game i timmar. Innan vi skulle åka hem fick jag YOLO moment och insg att jag nog aldrig kommer åka och paintballa igen så jag sprang in på plan igen och campade bakom en bunker och stjöt en fet tant. BLEV INTE TRÄFFAD EN ENDASTE GÅNG! WOOOOPWOOOP. Kändes awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0