Life is what happens when you're busy making your excuses

Idag var vi snabbt och hämtade kaffe efter skolan och sedan åkte vi till Angel's. Jag investerade i en påse chips med smaken Macaroni and Cheese. Känns jobbigt att äta dem, typ som att köpa chips som smakar som makaronilåda, kul smak men funkar inte att äta för mycket. I morgon kommer jag antaglien hitta på något efter skolan, på lördag ska jag filma med Whitney och på Måndag ska jag göra makeup work efter skolan. (lol ceramics.) Sedan ska jag ut och springa haha, har life time fitness testing på tisdag. Springer jag 2400 meter på under 14 minuter är jag DONE. Alltså får jag spela frisbee resten av året, failar jag springer jag om det tills jag klarar av det. Inte kul. Ska fan klara av det haha.

Kommentarer
Postat av: Maj

Hej, jag funderar på utbytesår i USA eller Storbritannien/Irland, och har en lite fånig fråga. Är också finlandssvensk, och är helt värdelös på finska. Undrar bara hur t.ex. intervjun och sånt funkar, blir det jättemycket finska? T.ex. när (om) man har grejer med andra finska utbyteselever. Det skulle ju nog lösa sig och jag skulle inte låta det hindra mig men undrar lite hur det funkar :)

2012-05-11 @ 14:25:00
URL: http://anythingbutquiet.blogspot.com
Postat av: adela

intressant blogg :)

2012-05-11 @ 16:17:01
URL: http://lifeinamsterdam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0