chacha bloggen!!

Hejsan kompisar! Jag ska ha ett föredrag om mitt utbytesår i skolan typ i morgon? Så jag tänkte kasta in ett inlägg. Ni är så underbara som fortfarande tittar in här varenda dag! Jag hoppas att ni tycker det är kul att läsa om mitt år. Bloggen kommer nog stå kvar förevigt även om jag ångrar 92% av alla inlägg jag skrivit.
 
Tillbaka till Utah åker jag i vår, närmare bestämt i April. Inte för att studera på college, tyvärr. Mera som en 2 veckors semester.
 
Hmm, vad mera ska jag skriva?
 
Jag går sista året i gymnasiet just nu, Korsholms Gymnasium för att vara exakt. Otippat? Absolut. Vad som händer efter det vet jag inte, jag åker nog till en yrkeshögskola och studerar vidare. Antagligen tänker jag göra några av mina studier utomlands. Hoppeligen i USA, fatta college i USA! Hur coolt som helst! Om det händer kommer jag självklart börja blogga igen. 
 
Funderar ni på att åka? ÅK!
Om ni vill fråga mig något så kan ni kontakta mig på facebook hääääääär! Eller slänga iväg ett mejl till [email protected] 
 
 JAG ÄLSKAR ER! Utan er hade jag aldrig orkat blogga. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0