it's happening!

JAG SKA MINSANN ÅKA PÅ UTBYTE!!! Bestämdde jag ... för snart 2 år sedan!! Skickade in ansökningar till Spanien för ett år sedan, ångrade mig och drog mig ur. Skickade in ansökningar till Kroatsien för ett halvår sedan, ångrade mig och drog mig ur. Skickade in ansökningar till Tyskland...  funderade på att ångra mig och dra mig ur.
 
Innan jag hann ångra mig denna gång blev jag beviljad Erasmus stipendium och pluggade en tyska kurs. Det känns ju lite onödigt att slösa mina nyfunna kunskaper i tyska på att inte åka. Så nu sticker jag iväg nästa vår till Kempen i Tyskland! Kuuuuul! (Även om jag är skiträdd så är jag så så så taggad!!)
 
Är ni intresserade kan ni följa med mina förberedelser och utbyte på min nya blogg isaityskland.blogg.se.
Vill ni inte det kan ni fortsätta läsa igenom mina inlägg här! Tror dock ni finner mera läsvärda på min nya blogg. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0