kärlek på hög nivå

Jag kommer aldrig komma bestämma mig för vilket band jag gillar mest. Tycker det är så sjukt då alla andra alltid har sitt favorit band och jag har en miljard. Samma sak som då alla tycker om en färg men jag gillar alla, eller då alla kan bestämma en hårfärg de passar perfekt i men jag ser helt okej ut i allt, alla har en favorit glass men jag har flera... Här har vi en bra anledning till varför jag inte gjorde delstatsval. Californien, Alaska, Florida, Washington, Ohio & Oregon var bara några jag funderade på.

Men tillbaka till min musik, så om någon frågar är det alltid någon av de här jag brukar välja. Fast då nästa person frågar kommer jag helt klart välja en annan. (a)
Blink-182
Green Day
en lite äldre bild av My Chemical Romance
Tokio Hotel, okej förlåt D: bilden är JÄTTE GAMMAL. Men så gullig (a'
Sum 41
All Time Low
Good Charlotte
Bowling for Soup
Simple Plan
Sedan kan jag påpeka att jag inte riktigt vet om det är okej att säga att sitt favvoband inte finns längre? :s Så jag lämnar bort dem från min fina lista :)
Massa kärlek till mig för jag är en freaking expert inom området Green Day. Don't know why (A)

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

all time low, simple plan och green day är sjukt bra! All time low ska ju till peace and love i sommar! Fan vad jag längtar :D

sv: Haha jag håller med! blev helt förstöd när böckerna tog slut ;) haha!

2010-12-30 @ 11:27:32
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0