First day of the rest of our lifes

Idag fick jag glada nyheter av min studiehandledare, jag får fortsätta i min nuvarande klass då jag kommer hem från USA! Egentligen borde det inte gå, men jag har rätt att ta ett års avbrott från mina studier och behålla min studieplats. Sedan tar de inte in nya elever 2011 så det finns ingen klass jag kan gå med 2:an med. Känns bara jättekul för vi har en toppen klass. :))


FÖR ATT FIRA DETTA FÅR NI EN BILD AV MIN KÖTTÄTANDE VÄXT FELIX, SOM PAPPA GLÖMD Å TA HAND OM SÅ DEN DOG. -.-

Kommentarer
Postat av: irene

Di måsta vander från församlingshemme då di sku ti kyrkon (:

2010-11-12 @ 21:43:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Eira

Oj, men då får du väll inte betyg i alla kurser?

2010-11-13 @ 11:21:36
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: frida

men va hur går det till? haha jag vill också kunna gå i samma klass:)...

2010-11-17 @ 22:39:06
URL: http://fridajnsn.blogg.se/
Postat av: Katt

jag vill med ha en köttätande växt, vad matar man den med? skinka? :D

sv. gossip girl in my <3.

och för att skryta lite (MYCKET) så kan jag säga att min hostsyster har snackat med ed westwick (chuck) när han råka gå in i hennes surfbräda, typ ett årsen? i Australien då ;)

Enligt mig heeeelt gaaalet sjukt att hon snackat med världens hetaste man! :D

Postat av: Katt

vaddå, gå samma klass? hoppa över ett år då? :S (samma som de över undrar)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0