0 på USA fronten

Jag mejlar med familjen och så, men det är inget som jag tycker är så viktigt så att ni behöver veta om det. Mest bara lite om intressen och sånt :)

Skolveckan som kommer är helt okej. Våran lärare är borta då vi ska ha kulturpromenad så vi hara bara Konst och Kultur på Måndag och Tisdag. Känns väldigt onödigt att åka till skolan för att sitta och rita i en timme, men vad kan man? Onsdag och Fredag är vi halvklass, dvs Jag, Meri, Vera, Nathalie och Henrik. Så jag vet inte riktigt vad som står på schemat då, men det är åtminstone staketbygge. Torsdag är vi hel klass och då rider vi, vi ska öva inför yrkesprov tror jag. Jag vill rida Hopp och Dressyr proven med Totte, men det går antagligen inte. Men vi får se hur det blir med den saken :D
en början på en bild jag ritade förra veckan av mig och Mikaela :) Haha, jag är sämst på att rita :D

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent USA

Cool teckning! Ni har väldigt varierande lektioner i din skola va? Verkar så ;)

2011-04-18 @ 21:23:36
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0