blääh

Jag har konstaterat med lite hjälp från Nora att mitt framhjul är löst, min fartmätare funkar inte, att oljan är slut och att min spegel är lös. Tänkte vara duktig flicka och fixa det, men jag insåg snabbt att jag inte vet vadfan jag skulle skruva på och med vad, så det fick vara. 

Idag har jag bestämt att jag tänker rida mellanprov i hoppning på Mara och dressyr provet på Totte eller Mara. Vi övade på hoppningen i skolan idag och det gick som det gick. Mara är jätte mysig då man hoppar hinder på en rak sträcka MEN på cirklar går det rent ut sagt skit. Så jag vet inte riktigt hur bra vi klarar oss sist och slutligen i hoppmellanprovet då det ingår 4 stycken cirklar i programmet... Vi hinner säkert ännu öva någon till gång, och så får jag rida på dejouren. Jobbigt att jag rider 2 olika hästar i provet för det blir 2 stycken olika att öva med då. 13 och 20 maj är det mellanprov :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0