förbereder inför USA

Hela dagen har jag funderat på hur jag kan öva mig inför USA, skulle så hemskt gärna vara en cheerleader men det verkar omöjligt. Man måste klara av att tumbla.
Vilket ser ut såhär:
Kanske inte så extremt många gånger i rad som i filmen men man ska klara av det. Dessutom sker utagningarna på våren och de tränar hela sommaren i min USA skola. Kanske jag kan gnälla mig in i laget för jag är utbytesstudent? Men då måste jag ändå klara av deras träningar !


Så det är mitt mål! Har på rasterna i skolan övat på de få akrobatiska konsterna jag kan dvs stå på händer och hjula. Tror inte jag kommer särskillt långt med dem heller, men man måste ju börja nånstans.
Det här ska jag btw klara av om 2 veckor! Suger verkligen att jag var så vig så jag klarade av det där för några år sedan, men då kunde jag ju hjula på bommar utan att falla och hoppa volter hit och ditt. :)

Kommentarer
Postat av: Eira Ljungberg

Skoler i USA har nästan alltid ett "bra" och ett "mindre bra" lag - varsity och junior varsity. Jag tror de flesta kan klara sig till varsity laget men det beror ju såklart på skolan :)

2011-04-11 @ 17:56:27
URL: http://honeyandmoon.blogg.se/
Postat av: julia

Hej! Tänkte bara, om du har lust, säga att du gärna får lägga till South Dakota på länken till min blogg!:) tack!

2011-04-15 @ 14:23:39
URL: http://theyearofmylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0