glömde

Kom just på att jag inte skrev något idag som var kopplat till USA, för det glömde jag bort, men det kommer nu.


Mikaela erbjöd sig att ta några bilder av mig och Totte för att skicka iväg till USA, men jag har inte fått bilderna av henne ännu.
Förövrigt så är jag sur på Mikaela för människan kan inte logga in på msn och jag vet inte var min mobil är för tillfället så jag kan inte heller ringa henne. Får ju nå värre absistens!


Mitt påsklov kommer att spenderas med olika delar av släkten och syster. Just nu väntar jag på att syster ska börja la sig hem, så jag får se film med henne. Filmen handlar om folk som blir uppätna av hajar, och är en skräckfilm. Något jag inte förstod då jag såg den första gången i thailand och trodde det var en komedi. Satt och skrattade och tyckte den var jättekul för jag trodde ju att det var en komedi?
Fick veta i efterhand att det var meningen att man skulle bli rädd, så nu måst jag se filmen på nytt för att se om jag blir rädd :D
Och nej jag orkar inte uppdatera något över påsken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0