1 dollar store

Åkte med min värdmamma och värdsyskon till läkaren för att kolla TB test resultatet, skoldistriktet för lite pappersarbete, till banken och till the 1 dollar store. Det var en upplevelse, allting i butiken kostade endast 1 dollar! Fanns hur mycket krimskrams som helst, men jag köpte bara några cotton pads och ett nagellack. 

Min värdmamma ska på jobb senare i eftermiddag och då får jag sitta barnvakt en stund, hoppas det går bra.

Senare i dag ska jag på youth group antagligen kommer det en tjej och plockar upp mig, hinner vara där typ 45 minuter för sedan kommer min arearep och hälsar på.

Som ni märker är det fullt program för mig, vilket är skönt!

^ Dagens inköp, nagelacket är glittrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0