andra morgonen jag vaknar upp i New York

Klockan är 06.13 här och jag har precis duschat, ska snart gå över till ett annat rum och låna plattång och gå med dem på frukost! Frukosten är klockan 7 och 8 går bussen til NYC! Kommer vara en händelserik dag känner jag på mig, vi ska bla till frihetsgudinnan, brooklyn bridge och Soho. Vår guide har förklarat hur bra shoppingen är vid Soho så jag ska ta med mig 100 dollar extra bara för det! Forfarande är internet jätte segt och har laddat upp blogg.se i 4 minuter så jag pallar inte börja se om bilderna funkar nu, men jag har massor! Ville bara göra en liten update :D

Kommentarer
Postat av: Alexandra

här kommer avundsjukan fram, ska vi byta plats?

Du kan fåm komma hit till tråkiga mulna sverige så kan jag få springa runt i NYC och leva livet, låter inte så dumt va?

2011-08-14 @ 12:51:59
URL: http://alexandrafredblad.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0