explorius är så himla gulliga!! <3

Idag fick jag ett till brev på posten från Explorius, var ganska förvånad. Jag trodde allting var klappat och klart inför USA. Jag har fått ett "Hej Felicia blabla flyger du till blablabla" brev, avreseinfo från Sveriges Explorius och mina flygbiljetter igen. Så himla snällt av dem att skicka på nytt på svenska åt mig! Lätt bästa organisationen ever!

Tänkte sätta upp schemat för NYC och sånt här på bloggen snart, men är rätt trött just nu. Har varit på jakt efter ett par helt vanliga leggings i Vasa de senaste timmarna. Blev tillslut så att jag köpte från H&M, stackars mina ben! Tur att man åtminstone hade bra sällskap, av Ida!

Fick dessutom veta av Mamma att vi ska med kusinerna till Power Park i morgon, typ Österbottens motsvarighet till Gröna Lund. Inte för att Power Park äns kommer nära Gröna Lunds nivå men... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0