ffffförlåt!!!!

ÅÅÅÅ INTERNET HÄR ÄR SÅ SEGT, 90 pers vill använda det samtidigt. Inte nice, pappa skickade med fel en japansk adapter så datorn funkade inte. Har köpt en väääldigt dyr, väldigt dålig adapter på hotellet så det borde funka nu. :)

Idag har vi varit på rundtur på förmiddagen, världens bästa guide typ! Efter det gick jag med Anna och Pomeline och shoppade och tittade oss omkring! Så nice, jag älskar New York. I morgon ska vi till Soho, typ ett ställe med bara en massa shopping butiker, uptown är det rätt så utspritt så man får gå rätt långt. Vi åkte taxi till times square, jag gick vilse i Macys. HERREGUD Forever 21, 5 VÅNGINGAR BAAAARA KLÄDER!!! Varje våning var som en ny butik. Så himla bäst! Är massa kul folk på lägret, tummen up åt dem.

Nu är klockan mycket så jag ska gå och sova, funkar inte att ladda upp bilder heller så det kommer senare! Är jätte jetlaged ännu, så jag kan knappt tänka. Men allting är fint här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0