good or bad?

Var och åt på en mexikansk snabbmats resturang, namnet minns jag inte. Jag beställde nachos nomnom, med en softdrink. Då fick jag en mugg som jag fick gå och fylla på, så jag fyllde upp den till max med CocaCola Zero, man vill ju ha valuta för pengarna liksom. Muggen var stor, och jag tryckte i mig hela och funderade på hur någon kan kalla det här för en SMALL?

När jag druckit upp allt, och haront i magen för att jag druckit för mycket får jag det glada beskedet att jag får hämta mera, GRATIS! Så då fyllde jag på den till max igen och tog hem resten, men näe jag kommer nog inte vilja dricka på ett tag för jag är så himla mätt ännu av drickan jag tryckte i mig där tidigare.
SÅHÄR STOR VAR DRICKAN, åtminstone en halv liter! 

^ alltså åh, 12 dollar för den mystiska blåa grejen som jag aldrig kommer gå igenom dresscoden. Fanns bara 1 kvar, storlek S och näe jag kunde inte köpa. Blir lite sur på mig själv ibland.

Kommentarer
Postat av: veera

I know, jag älskar min läsordning <3 :D

2011-08-20 @ 04:28:00
URL: http://bloggen.fi/veeraiusa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0