JAG ÄR FRAAAMME!

Väldigt jobbigt att stiga upp, stressade iväg till New Ark för att checka in. Gick ju fint ända tills bagaget inte gick igenom. Där stod vi 3 vilsna och rätt så olyckliga utbytisar som inte fick vårt bagage incheckat. Tillslut gick det och vi gick igenom security. Då hade de redan börjat boarda vårat plan så vi skyndade oss iväg till gaten. Jag var jätte hungrig och hade jätte kallt hela vägen till Huoston. Försökte sova lite och så.

Vid Huoston var det varmt, vi dumpade av Josefine vid sin gate och så gick vi iväg och hämtade frukost från Starbucks och gick på planet. Jag fick äran att sitta brevid dansken på vägen till SLC, förstod inte ett skit. 1 timme innan landning tyckte jag inte det var så kul, jag var trött och det var turbelens. Då önskade jag att jag var hemma i min säng, så jag började snyfta lite. Snyfta och snyfta, gubben brevid mig fick panik och hämtade massvis med näsdukar och frågade "Are you okay? Are you sure you are okay? Is everything fine?" Stackaren, är inte så kul att sitta brevid mig då jag sitter och gråter i en halvtimme, men det gick om. Lite choklad i munnen och jag var ready to go. 

Så jag mötte min värdfamilj och åkte med min värdmamma till läkaren för att göra ett TB test. Där satt vi någon timme och väntade, finns ju roligare saker att göra liksom. Sedan var jag till Walmart, har köpt världens gulligaste plattång! Efter det så fixade jag en mobil, där var det att vänta i en timme typ. 

Nu måste jag in på facebook, massa händelser och skit typ. LIVSTECKEN FRÅN LILLA MIG! Bilder från NYC kommer snart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0