jag stiger upp om 7 och en halv timme

Just nu sitter jag och laddar min lilla Samsung mobil, för att den har enormt högt ljud och helt säkert väcker mig i morgon. Jag kom för en stund sedan hem från någon kyrko aktivitet, äta glass, kakor, brownies och annat gott medan vi lyssnar på vad gud har att säga gick den ut på. Eller inte gud, det var någon chill gubbe som försökte skämta hela tiden som predikade. 

Men goda nyheter, bara 3 skoldagar denhär veckan!! Jag åker på släkträff på Torsdag och Fredag och hela helgen. På Måndag är det Labor day och då är alla lediga. Så det är bara att bita ihop och försöka överleva, jag har ju inte heller så jätte jobbiga ämnen och ingen hemläxa. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0