Jobbigt med High School ibland.

Vi sitter på Engelskan, har just haft namnupprop och då börjar såklart brandalarmet tjuta. Första lektionen på morgonen och ingen var särskillt pigg på att springa ut så vi lunkade ut i långsam takt och ställde oss på gräset. Då kommer en tant fram och säger till Jichelle att hennes shorts är för korta, jag står brevid i en rätt så kort kjol och försöker dra ner den utan att tanten ska märka. Halva skolan springer runt med minishorts men hon valde att bara skälla på Jichelle, mig sa hon inget åt fast min kjol garanterat inte gick ner för halva låret! Efter att vi gått in igen så får stackars Jichelle gå och förklara sig till rektorn, var rätt konstig stämning då hon var den enda som fått skit för sina shorts fast alla andra hade lika korta!!

Sedan hade jag Volleyboll, vilket sög eller jag sög. Vi fick bara slå på ett visst sätt så skulle läraren pricka av då hon såg att man klarade av det, ingen passade åt mig så hey hur ska jag slå bollen så läraren prickar av mig? Fick underkänt för det då, hurra.

Efter det ringde klockan och jag försökte skynda iväg till min locker, som är 400 meter bort från Gymnastiksalen. Tror ni den vill gå upp? Näee, fick fråga en kille som gick förbi om han kunde öppna den åt mig, efter det sprang jag iväg till US History. Kom 15 sekunde efter klockan ringt och hade skyndat mig som fan. Näpp jag fick snällt stå där ute och vänta tills läraren låste upp dörren för jag var tardy. Efter lektionen vägrade läraren att skriva under mitt papper för det ska göras i början av lektionen, och jag får komma efter skolan om det ska bli gjort. Kul att bussen går 2 minuter efter att der ringer ut!!?

Sedan gick jag ut och satte mig på gräset med Ana och var jättesur. Ligger antagligen på B- i US History bara för att jag inte hinner i tid till lektionen för skolan är så jävla stor! Jao, efter det satte jag och försökte göra en ful skål på Ceramics och tjejen brevid mig visste inte om att jag var Utbytis, haha har hängt efter henne några dagar nu och alla andra har vetat om det förutom hon. 

Efter att det ringde ut tog jag bussen hem och var allmänt sur på skoldagen.

Kommentarer
Postat av: amanda utbytesstudent Washington 11/12

sv; Ja, jag är också så himla glad att jag fick byta tidigt! Hade inte klarat sex veckor i den familjen. Jag var envis och väldigt bestämd, det är viktigt när det gäller sånt här! Hoppas du får ett toppenår i fortsättningen du med!

2011-08-31 @ 07:18:51
URL: http://amandakingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0