jobbigt värre

Tänkte köpa tuggummi idag, som jag kunde ha med till skolan.

Fanns BARA en massa hubbabubba liknande, inte det bästa mot dålig andedräkt alltså. Ser några som lovar "fresh breath" men de kostar dubbelt så mycket. Så jag körde på en value pack av Extra, med smak spearmint.

... som såg ut sådär. YES tänker jag och rusar iväg och betalar. Trodde att jag köpt helt normala små tuggummin i små askar. Men näe så funkar det inte i USA tydligen.

Jag har gått och köpt 45 stycken sånahär jobbiga tuggummin istället, som inte äns är goda. Kan inte USA bara vara som Finland ibland? Skicka normala tuggummin till mig, tack på förhand!


PS! Ni vet dedär gula maybelline colossal mascaran? Kostar 5 dollar styck här, ungefär 3.50 € ni kan få en sådan om ni skickar en påse tuggummi åt mig en gång i veckan!

Kommentarer
Postat av: Tanya Kobilinski

sv: jag brukar kolla på lite amerikanska kanaler, så har sett sånt där 7/8 ec väldigt ofta, men fick lite hjälp av google haha :D

2011-08-21 @ 10:47:09
URL: http://tanyamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0