Så amerikanskt det kan bli

Jag träffade inte grannen, hon sov halva dagen typ, nytt försök i morgon!

Jag åkte iväg för att se då min värdmammas någons någon nånting blev döpta, ett tvillingpar. På vägen mot kyrkan så var det trafikstockning samtidigt som det var åskväder. Hjälp vilka blixtar det var! Försenade blev vi, men vi han ändå se då de blev "döpta". Visste ni att de måste doppa sig i vattnet? Det visste inte jag åtminstone, blev jätte rädd då prästen tryckte ner den ena ungen i vattnet! Kyrkan här är lite annorlunda än där hemma, inte alls lika stel.

I morgon ska vi tillbaka till kyrkan för att lyssna på då min värdmammas nånting nånting berättar om sin missionsresa till Ryssland och efter det blir vi bjudna på kex. 08.15 ska vi sitta i bilen så jag borde gå och sova snart! Ska bara skriva ett inlägg om hur svårt det var att hitta tuggummi i butiken. (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0