Soft-Landing Camp - Schema




Dag 0


Ankomst till New Ark klockan 12.55 lokaltid. Chilla vid hotellet och äta står på schemat. (Varning för grym jetlag!)

Dag 1


09.00 Möta guide, sightseeing vid Manhattan. Bla Lincoln Center, walk in Central Park, Harlem,  Fifth Avenue, Rockefeller Center, St. Patrick's Cathedral, Times Square,  Greenwich Village, Soho, Little Italy och China Town kommer vi att se under förmiddagen. 

13.00 Rundtur avslutas vid Grand Central, äta unch och utforska New York själv i grupper!

Dag 2

09.00
Möta guide, denna dag är det World Trade Center (aka Ground Zero!), Wall Street District, walk on Brooklynn Bridge och Brooklyn Heights som står på schemat!

13.00 Slutar vår rundtur vid South Street Seaport, äta och utforska New York själv i grupper!

Dag 3

Nu är det dags att flyga till värdfamiljen, vi får vinka adjö till Explorius vid incheckningen. Mitt plan lyfter 05.30, heeeello tidig väckning. Måste vara på flygplatsen redan 03.30... Men jag har sällskap ändra fram till SLC av 3 andra utbytisar, känns fint!

Kommentarer
Postat av: Kaktus

Hej!



Jag kommer nog att kika in på in blogg ofta eftersom du nämligen ska göra något jag vill gra så snart som möjligt.

Jag ser framemot att läsa om ditt high school-år :)

Så, i vilken klass i high school kommer du att vara i?



Kram :*

2011-08-06 @ 21:57:29
URL: http://sunseticecream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0