Sometimes I feel lika a jerk

Alltså det är ännu typ 15 personer som är utan placering, vilket suger. Personerna är inte efterblivna eller så, de flesta trodde jag skulle vara bland de första med placering för de verkade som just den personen en familj skulle vilja ta emot. Men de sitter ännu där hemma och väntar och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Jag skickade in mina ansökningar, åkte 2 veckor till Sverige och när jag var hemma hade jag placering. Innan jag åkte iväg till Sverige visste jag att jag skulle hamna i antingen Utah, Montana, Colorado, Idaho eller Wyoming så jag var förbered på lite berg och lite gräs och sånt.

Om jag nu skulle sitta hemma i Finland när mina kompisar går i skola, mina föräldrar jobbar och ännu inte vet vart jag var påväg så skulle jag nog vara helt galen. California eller Alaska? Texas eller New York? Antagligen skulle jag ha börjat gråta och hoppat av hela mitt utbytesår. Så massa creds år er som biter ihop och väntar på eran familj. (De kommer att få gå på Select High Schools utan extra kostnad, normalt kostar det ca 10.000 € extra att ansöka till dem... Så allting är inte förlorat liksom!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad är select high school?

2011-09-01 @ 15:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0