There's nothing you can't do, now you're in Neeew York

Å vilken dag! Vi åkte in till NYC på morgonen, den andra bussen fick punktering och fick stå och vänta några timmar medan våran buss åkte runt på guidad tur. Vi åkte bla färja, kollade på frihetsgudinnan och ground Zero. Efter det tog vi tunnelbana till Soho och blev dumpade där, den andra bussen blev tydligen inte fixad så våran buss åkte iväg för att hämta upp de antagligen inte så jätte taggade utbytisarna medan vi fick några timmar extra shopping. GILLA! Älskar shoppingen, jag har köpt 3 stycken New York munkjackor/tröjjor och ett par killerheels. Tänk 13 cm, svarta glittriga klackar för 10 dollar. 7 Euro! SJUKT!!!!

Jag åker till flygplatsen om 3 timmar så jag ska försöka packa det sista. Nätet funkar inte så bilder får ni senare! Kommer vara framme vid min värdfamilj klockan 11.00 am Utah tid! Önskar jag kunde göra tidsinställda inlägg och bilder men näee nätet vill inte helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

iiiiiiiih!

nu gäller det, du ska träffa din familj för ett år nu!

2011-08-15 @ 19:49:21
URL: http://alexandrafredblad.spotlife.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0