27 December

Jag har världens sämsta liv. Satt i 5 timmar och glodde på Americas Next Top Model. Älskar när alla dampar och skriker åt varandra. Sedan flyttade jag in i mitt rum och kollade facebook, lackade naglarna och åt M&M's. Story of my life. Har ingen speciell lust att göra något heller, snart drar skolan igång och då har jag ingen tid att bara göra ingenting. Dessutom är mitt hår jätte äckligt. Ska gå från Svart till Blondt. Har inte tvättat det på 2 dagar nu, i morgon sätter jag i en avfärgning. Sedan ska jag vänta några dagar och sätta i en blekning och sedan en blond färg. Måndag kommer jag ha pissgult hår i skolan men det gör inte så mycket. Är håret gult är man så gott som blond. Så då får håret mitt vila en veckan innan jag bleker/färgar det askblont beroende på hur gult det är. Usch mitt hår är så äckligt, hatar att ha smutsigt hår. :@

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Hej! Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra jul! Jag tänkte kolla om du skulle vilja göra ett bloglovin-byte? I så fall är min adress den här: http://www.bloglovin.com/blog/2681438/sannalitensse Lägg bara till mig och skicka din länk så lägger jag till dig :) Om inte, så önskar jag dig även ett trevligt nyår :) Kramar!

2011-12-28 @ 09:47:55
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0