And then I'm all like...

Har suttit i timmar och skickat roliga GIFS om vårt liv till Stephanie. This is when we blabla this is when blabla. Lol kommer väcka halva huset, haha. Sedan har jag camat med henne lite för mycket och pratat i telefon lite för mycket. I love that girl. Vi behöver en ny plan och Filippa du kommer få höra allt om det :)
Me when I see stupid sophomores in the hallway.
When I see a bigger sophomore than me.
But then I remeber I'm a Junior and I'm all like HECK YEEEAAAAH.
An then I'm all like...
And it goes on and on...

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Utahs natur är helt otroligt! Mina kusiner bor nere i området där den nya skolan ska byggas! East Draper är väldigt fint, jäkligt fina hus och sådant! 9 badrum?! Jag har faktiskt bara varit i Utah två gånger. Men jag gillar det! Hur är det med allt mormon-snack och sådant?

2011-12-13 @ 07:42:02
URL: http://Http://usafredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0