lalala whatever lalala it doesn't matter

Idag var det A day, var inte alls peppad. Var och pratade med min US History lärare för jag vet inte. Han har tappat bort mina assignments och för jag var tvungen att göra Make up work. Makeup grejjen var dessutom due idag, så jag planerade att göra det under Engelskan. Men nej det hann jag inte, borde ha läst en bok till Engelskan som jag inte gjort. Så jag har 5 sidor Engelska läxa och gömde mig med Whitney i Bandroom och gjorde US History Makeup assignment då alla andra gick på morgonsamling. Cool tjej. Hela dagen sög rätt mycket. I morgon ska jag till the Mall med Stephanie och Angel(trorjag). EXCITED! Dessutom fattar jag inte amerikanare ibland, alltsåenmormontjejbaOMGtittapåmigjagkangrinda, typdansadirty.&jagbaheeehareyounotmormon??? -.-
&det snöade idag. Har inget spec annat att säga :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0