#likeaboss

Idag har jag inte gjort så mycket, jag höll koll på mina vsyskon på morgonen och vi försökte baka pepparkakor men det gick åt skogen. Sedan brände jag hälften så jag kastade ut dem, då ville lilltjejen gå ut och leka i snön. Så vi sprang runt en stund och kastade snö på katten. Sedan var jag och köpte julklappar, ni vet sista minuten som vanligt. Det sög så jag tog en sväng in via Forever21 och köpte en svart långärmad tröjja med en kanin på, för 10 dollar på rea. :)

Tror inte riktigt att någon blir så jättenöjd med mina julklappar, tappade den röda tråden så jag köpte dubbla klappar åt några så då ger jag x ett paket som egentligen var åt y. Så ja, det blev lite sisådär, köpte iaf en jättegullig griskalender åt min vfarmor&farfar. Hoppas de gillar den hihi.

Kommentarer
Postat av: maariaa

guuu va snygg header!!

2011-12-23 @ 03:47:16
URL: http://mariamerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0