Roy Royals

10 AM rullade vi norrut. Till Roy High School. Är så trött så dethär inlägget kommer inte vara så jätte sammanhängande, okej? Vi var framme runt 11.15, weigh in var 11.30. Matcherna började runt 1. Herregud skolan var STOOOOR. Varsity hade 8 matcher som pågick samtidigt, JV hade 4. Jag var med JV laget. Det var jätte råddigt och jag vet inte, domarna för min matta bara gick iväg och återvände aldrig. Så hela grejen låg 3 timmar efter och usch. Det var första gången jag höll score själv. Då min domare stack så fick jag ansvar över en annan matta där jag mötte en annan manager. Hon var trevlig, berättade om sin skola Preston. Det var en liten skola jämfört med Jordan sa hon, efter några minuter går all fakta in och jag liksom får OMG moment. "YOU'RE FROM IDAHO!!!" Anna och Jens går i den skolan. Så jag förklarade åt hon och några andra killar på wrestling laget vem det var och dom måste ni känna blablabla. Tillslut förstod de vem jag menade. Efter en jätte hemsk förklaring om Finland och Sverige och Explorius och New York. ÄÄÄÄ jag är bra.
Varsity värmer upp, JV var i den andra gymnastiksalen. Gillar JV bättre, såååååå mycket bättre stämning.
Ska försöka orka upp tills i morgon men usch. Blir 4 timmars sömn och känner redan huvudvärk på G. Bussen går 6.30 AM. Blurgh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0